mandag 19. januar 2009

Strikking 2008

Julegave til far.
5 uker før jul fikk jeg høre at far trengte ny kofte, den gamle var helt utslitt. Jeg heiv meg rundt og ble ferdig med strikkinga til jul. Monteringa ble gjort i romjula:-).
Strikket i Heilo.

Julegave til mor.
Hun ønsket seg en tovet håndarbeidkurv og ønsket ble oppfyllt:-).
Strikket i Easy.

En tidligere kollega fortalte tidlig i høst at hun skulle få ei lita tulle. Da var det bare å finne frem rosa garn og strikkepinner. Hun fikk ei skjønn prinsesse på nyåret 2009.
Strikket i Dale Babyull.


Så fikk vi høre at en av mine kusiner skulle ha barn. Denne gangen var kjønn ukjent så det ble grønt garn på pinnene denne gangen. Jeg strikket lue og mor strikket tilhørende jakke.
Hun fikk jente nr. 3 i november:-).

Tovet håndarbeidskurv.





Min første tovede håndarbeidskurv.


Sommertopp.





Tunika.
Strikket i Lerke.





Tovede vinvesker.





Mitt resultat og bidrag til GARNMYSTERIET 4.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar